Cały czas jesteśmy z Wami i dla Was * Trwa rekrutacja na nowy rok szkolny 2020/2021 * Zapraszamy na Dni Otwarte Online 28 i 30 maja oraz na Warsztaty Online dla rodziców 2 i 4 czerwca * Umów się już dzisiaj! Zapraszamy!

Języki obce - Pomarańczowa Ciuchcia
Edukacja

Pierwsze lata życia są kluczowe w rozwoju dziecka, a zdobyte w tym czasie kompetencje są podstawą do odnoszenia sukcesów w przyszłości. W Pomarańczowej Ciuchci mamy tego świadomość i odpowiedzialnie tworzymy warunki do optymalnego rozwoju każdego dziecka.

 

Języki obce

Masz świadomość, jak ważna jest znajomość języków obcych w dzisiejszym świecie?

 

W Pomarańczowej Ciuchci:

  • Nauczymy Twoje dziecko swobodnej komunikacji w języku angielskim.
  • Umożliwimy mu rozpoczęcie edukacji w szkołach dwujęzycznych.
  • Przygotujemy je do posługiwania się najpopularniejszymi językami na świecie. 

 

Nauczanie języków obcych jest jednym z priorytetów w Żłobkach i Przedszkolach Pomarańczowa Ciuchcia.

We wszystkich grupach żłobkowych i przedszkolnych prowadzimy zajęcia języka angielskiego oraz zajęcia hiszpańskiego i chińskiego w wybranych grupach

Dzieci w wieku żłobkowym i przedszkolnym mają naturalną łatwość uczenia się języków.

Są ciekawe świata i otwarte na przyswajanie nowych wiadomości. Dlatego w Pomarańczowej Ciuchci naukę języków obcych rozpoczynamy już w grupie żłobkowej.

Dzięki temu dziecko ma możliwość opanowania nie tylko samego języka obcego, ale jest w stanie z łatwością przyswoić bezbłędną wymowę.

Dzieje się tak, gdyż dzieci w wieku przedszkolnym mają wyjątkowe zdolności naśladowcze i najsprawniej działający aparat artykulacyjny.

 

Dużą wagę przykładamy do najlepszego doboru kompetentnych lektorów i native speaker’ów, aby dziecko, naśladując nauczyciela, zapamiętało i nauczyło się jak najlepszej wymowy.

 

Treści nauczania są atrakcyjne i  odpowiednio dobrane do grupy wiekowej oraz kompetencji językowych naszych przedszkolaków. Wykorzystujemy historyjki, dialogi, piosenki, wierszyki, skecze, które są interesujące dla dziecka i skłaniają je do komunikowania się w języku obcym.

 

W grupach dwujęzycznych wykorzystujemy immersję językową, czyli otoczenie dziecka drugim językiem i sprawienie, że zaczyna go ono traktować jako naturalny sposób komunikacji z osobami posługującymi się nabywanym językiem. 

 

Umów się na rozmowę z dyrektorem